فرهنگی اجتماعی سیاسی

وبلاگی برای رسیدن به خود آگاهی ملی

فرهنگی اجتماعی سیاسی

وبلاگی برای رسیدن به خود آگاهی ملی

من دئمیرم اوستون نژاددانام من

قارداشلیق ‘یولداشلیق ‘ادبی باریش

من دئمیرم اوستون نژاددانام من

دئمیرم ائللریم ائللردن باشدیر

منیم مسلکیمده منیم یولومدا

ملت لر هامیسی دوستدور ‘قارداشدیر

چاپماق ایسته میرم من هئچ میللتی

نه دیلین نه یوردون نه ده امگین

تحقیر ائله میرم من هئچ میللتی

گئچمیشین ایندی سین یا گله جگین

من آییرمیرام آیری سالمیرام

قارداشی قارداشدان آروادی اردن

آنانی بالادان اتی دیرناقدان

پوزماق ایسته میرم من بیرلیکلری

اینسانلیق بیرلیگی ایده آلیم دیر

قارداشلیق یولداشلیق ادبی باریش

دونیادا ان بویوک آرزولاریمدیر

آنجاق بیر سوزوم وار من ده انسانام

دیلیم وارخلقیم وار یوردوم یووام وار

یئردن چیخمامیشام گوبه لک کیمی

آدامام حققیم وار ائلیم اوبام وار

قول یرانمامیشام  یاراناندا من

هئچ کسه المارام نه قول نه اسیر

قورتولوش عصریدیر انسانا بو عصیر

اسیر اولانلارد بوخوون کسیر

                                 بولوت قاراچورلو (سهند)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد